fredag 14 mars 2014

Fredag

Storebror, 6 år,  plockade "blommor" till hallen förra sensommaren. Dvs en grästuva. Fast det blev ganska fint i hallen tycker jag

Fredag igen. Mina veckor ser i stort sett likadana ut nu, och jag är uttråkad. Har inte något nytt trädgårdsprojekt på gång. Fast majsen och tagetesen som jag sådde häromdagen har visserligen börjat kikat upp. Får väl börja rulla papperskrukor snart iallafall. Fast det är ju härligt med helg då hela familjen är hemma tillsammans.




Jag måste nog börja skissa lite mer konkret på mina planer på lekstuga till barnen med tillhörande köksträdgård. Och baksidans eventuella rabatter. Egentligen finns det ingen anledning att vara uttråkad. Vill man så kan man hitta på grejer. Men det gör jag nog en annan dag. Idag är en sån dag då jag mest känner för att titta på tv och låta tiden gå.

Ha en skön helg allihopa!


4 kommentarer:

ellan sa...

Ibland är det bara så. Ibland vill man bara krypa upp med nåt gott och glo på något som inte kräver allt för mycket tankeverksamhet. :-)
För övrigt tycker jag att sonens bukett är jättefin!
Hoppas du får en skön helg

Marina sa...

Sådana dagar har man. Bara att låta dem komma och gå.
Att skissa är väl en bra idé nu när du behöver vara lite stilla.

Trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Väldigt fint blev det med gräset i hallen! :)

Marina sa...

Hej Malin!
Hur mår du?

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...