fredag 18 juli 2014

Bästa anledningen

Här är den underbara anledningen till den långa bloggpausen! Sju veckor gammal har Lillebror redan charmat båda storasyskonen totalt. Lycka Graviditeten var riktigt tuff och långsam och jag har varken haft lust, ork eller fysisk möjlighet att göra någonting i trädgården. Men äntligen är jag ute på andra sidan och börjar återhämta mig så smått. Och nu börjar även inspirationen och lusten för både livet och bloggen smyga fram igen. Så vi ses snart igen, hoppas jag!

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Ett stort grattis till dig och er!
Vad mysigt med en liten lillebror, förstår att de äldre syskonen blivit charmade!
Ulrika

Karin - Mina Rum sa...

Vilken sötnos! Och en helt ljuvlig anledning till bloggpausen. Hoppas att snart få se dig här igen men förstår så väl att någon annan är så mycket viktigare nu.

Stor grattiskram!

Millan sa...

Jag får gratulera till det lilla livet, så ljuvligt söt dessutom.
Njut av varandra!
Kram

Marina sa...

Tänkte på dig för ett tag sedan. Skönt att den lille kommit ut nu och att du kan börja återhämta dig. Hoppas du får bra hjälp av sjukgymnast och liknande så du kommer igång med vardag, trädgård och annat som du vill.

Stort grattis till den lille söte!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...